مقالات

بهترین تانکر آب پلاستیکی دست دوم را از کجا بخریم ؟

بهترین تانکر آب پلاستیکی دست دوم را از کجا بخریم؟

صنایع بسیاری هستند که برای تولید یا قحتی بسته‌بندی محصولات‌شان از مخازن پلاستیکی استفاده می‌کنند. یکی از مسائلی که در چنین مواقعی اهمیت بسیاری دارد، قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم است. این نوع، از نرخ بسیار به‌صرفه‌تری برخوردار بوده و می‌تواند در برخی صنایع مفید واقع شود. بسیاری از افراد گمان می‌کنند نو‌ نبودن این وسیله می‌تواند به ضرر‌شان بوده و عمر زیادی نداشته باشد؛ در‌صورتی که در اغلب مواقع هیچ فرقی نمی‌کند که بخواهید مخازن نو را تهیه کنید، یا دست دوم آن را بخرید.

قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم

برای آنکه بتوانید بهترین نرخ در این زمینه را پیدا کنید، ابتدا باید انواع آن را بشناسید؛ چراکه هر نوع دارای قیمت به‌خصوص خود است. به‌طور معمول، مخازنی که با این نام به فروش می‌رسند، از جنس پلی‌اتیلن هستند. این جنس در همان ابتدا، همانند بسیاری از اجناس دیگر گارانتی داشته و اگر از زمان آن بگذرد، دیگر تعمیر این وسیله کار درستی به‌حساب نمی‌آید. با این حال، یکی از مسائلی که باید پیش از خرید و پرسیدن قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم به آن دقت کنید، وجود گارانتی روی آن است.

اگر این مخازن در جای درستی قرار نگیرند، می‌توانند به علت برخورد با نور خورشید یا بسیاری از عوامل دیگر، پوسیده و سوراخ شوند. اگر مخزنی که می‌خواهید آن را بخرید دچار ترک‌خوردگی بوده یا حتی یک سوراخ کوچک دارد، یا از خرید‌تان منصرف شوید، یا اگر هنوز گارانتی دارد، به تعمیر آن بپردازید. البته این مسئله می‌تواند به نفع‌تان هم تمام شود؛ با آنکه این وسیله در این نوع نرخ چندان زیادی ندارد، از این لحاظ هم می‌توانید نرخ نهایی را پایین‌تر بیاورید.

برای آنکه متوجه شوید پولی که در ازای خرید تانکر آب پلاستیکی می‌دهید، به‌صورت دقیق و درست است، توصیه می‌شود حتی برای پرسیدن قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم، به مراکز معتبر مراجعه کنید. با وجود این مسئله، می‌توانید به‌صورت حدودی تخمین بزنید که قیمت این محصول با‌توجه به شرایطی که دارد، در چه سطحی است! البته عمودی یا افقی‌بودن مخزن هم می‌تواند روی نرخ نهایی تاثیر مستقیم بگذارد.

4عدد تانکر آب پلاسنیکی دست دوم آبی رنگ

تانکر آب پلاستیکی دست دوم در انواع متفاوت

انواع تانکر آب پلاستیکی دست دوم

پیش از آنکه بخواهید به خرید بپردازید، باید نوع نیاز خود را مشخص کنید. تنها دانستن قیمت مخزن آب پلی اتیلن در چنین مواقعی به کار‌تان نیامده و باید فاکتور‌های مهم دیگری را هم پیش از انجام این کار در ‌نظر بگیرید. یکی از این فاکتور‌ها که می‌تواند شما را در جهت مناسب راهنمایی کند، انواع تانکر آب در این جنس است. با‌توجه به همین مسئله، دست‌تان باز است تا از این حالت استفاده کرده و نوع یا همان اندازه مورد‌نیاز خود را خریداری کنید. می‌توان این انواع را در 4 دسته عمودی، افقی، مخروطی و زیر پله‌ای قرار داد.

یکی از موارد تاثیر‌گذار روی قیمت خرید تانکر آب پلاستیکی دست دوم، همین اشکال مختلفی است که برای آن تعبیه شده‌اند.

تانکر آب پلاستیکی دست دوم عمودی

با‌توجه به نامی که برای این مدل انتخاب شده، می‌توان شکل قرار‌گیری آن را به‌خوبی حدس زد. این مخزن به‌صورت ایستاده بوده و از این جهت جای زیادی را اشغال نمی‌کند. اینکه ماندگاری آن تا چه میزان باشد، بستگی دارد که افراد قبلی چگونه از آن نگهداری می‌کردند. حال شما هم باید بهترین شیوه حفاظت از آن را در پیش بگیرید تا بتوانید بهترین بهره را از مخزن ببرید. می‌توان مخزن آتش نشانی را در این دسته قرار داد. از آن­جایی‌ که مدل عمودی جای کمی را اشغال می‌کند، می‌توان از آن برای آتش‌نشانی‌ها، در اندازه بزرگ استفاده کرد.

قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم علاوه‌بر شکل آن، به ظرفیت و گنجایشی که دارد هم وابسته است. برای مثال، باید برای خرید مخزن آب ۳۰۰۰۰ عمودی مبلغ بیشتری از خرید منبع 20000 لیتری بپردازید. البته به‌جز این مسائل، یک ‌لایه یا 3 ‌لایه‌بودن تانکر هم روی هزینه نهایی تاثیر بسیاری دارد.

مخزن آب افقی

این نوع مخزن هم همانند مدل عمودی بوده و تنها تفاوتی که دارد، در خوابیده‌بودن آن است. همین ویژگی کوچک می‌تواند جای بسیاری را اشغال کرده و برای مواقعی که فضای زیادی ندارید، مناسب نیست. قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم مدل افقی هم همچون نوع عمودی به چند‌لایه‌بودن و همچنین میزان گنجایش مایع در آن بستگی دارد. اگر بخواهید مخزن آب 4000 افقی را تهیه کنید، باید بیشتر از خرید یک منبع 2000 لیتری پول بپردازید.

هرچه میزان لایه‌های منبعی که به‌صورت دست دوم خریداری کرده‌اید بیشتر باشد، می‌توانید طول عمر آب را هم بیشتر تخمین بزنید. دلیل این مسئله هم عدم نفوذ نور خورشید و همچنین دیگر عوامل به درون آب یا سیالات دیگر درون منبع است. نور خورشید می‌تواند با تابیدن به مخزن، علاوه‌بر خراب‌کردن آن، آب را هم غیر‌قابل شرب کند؛ چراکه نور خورشید ذرات معدنی و املاح موجود در آب را رشد می‌دهد و همین مسئله سبب رشد جلبک در آن می‌شود. بتر است به‌جای تمرکز روی نرخ خرید تانکر آب پلاستیکی دست دوم، روی کیفیت آن زوم کنید.

مخزن مخروطی

به این نوع از مخزن پلی‌اتیلن، منبع قیفی هم گفته می‌شود؛ چراکه در قسمت زیرین آن حالت قیفی شکل داده شده است. بسیاری از افراد در مواجهه با این مدل متوجه کارایی آن نمی‌شوند. حالت مخروطی یا همان قیفی زیر این تانکر باعث می‌شود بتوانید سیالات درون آن را به‌راحتی خارج کنید. برای تخلیه کامل آب یا هر نوع مایعات دیگر، در مدل‌های افقی یا عمودی که کف صافی دارند، باید هزینه زیادی را پرداخت کرده و آب را پمپاژ کنید؛ این درحالی است که لازم نیست با خرید نوع مخروطی چنین هزینه‌ای را بپردازید.

قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم در این مدل همانند نرخ دیگر مدل‌ها بوده و از این لحاظ می‌تواند بسیار به‌صرفه باشد.

مخزن زیر پله ای

بسیاری از مخازنی که برای آتش‌نشانی استفاده می‌شوند از نوع زیر‌پله‌ای هستند. این نوع، در مقایسه با انواع دیگر قیمت چندان زیادی نداشته و می‌تواند جای خالی زیر پله را به‌خوبی پر کند. این فضا در بسیاری از ساختمان‌های مسکونی، تجاری و… بلا استفاده بوده و می‌توان بهترین بهره را از این مکان برد. چنانچه قصد دارید قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم را پرسیده و سپس آن را خریداری کنید، لازم نیست چندان روی 3 یا چند‌لایه‌بودن آن تمرکز داشته باشید؛ چراکه در این فضا نور خورشید چندان قابلیت مانور‌دادن روی پلی‌اتیلن را ندارد.

برای نصب این مدل هم باید همانند انواع دیگر، از قرار‌دادن آجر یا هر چیز دیگری زیر آن بپرهیزید؛ چراکه این پایه آجری، فلزی یا چوبی می‌تواند وسیله‌تان را خراب کند. برای آنکه بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید، ابتدا باید اندازه دقیق ارتفاع، عرض و طول زیر پله را بگیرید تا وسیله‌تان بدون هیچ فشاری در این مکان قرار گیرد.

منبع آب پلاستیکی آبی رنگ

ویژگی های خرید منبع آب پلاستیکی دست دوم

مزایای خرید منبع آب پلاستیکی دست دوم

با آنکه قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم مناسب به‌نظر می‌رسد، علاوه‌بر آن مزایای دیگری هم وجود دارند که می‌توانند این وسیله را کاربردی کنند. به‌صورت کلی نرخ وان پلی اتیلن 1000 لیتری نسبت به نوع فلزی بسیار به‌صرفه‌تر است. یکی از مسائلی که بسیاری از افراد در خرید مخازن مختلف با آن مواجه می‌شوند، سخت‌بودن جا‌به‌جایی آن‌ها است. از آن­جایی‌ که مخازن پلاستیکی وزن بسیار سبکی دارند، می‌توان آن‌ها را به‌راحتی حمل کرده و از جایی به جای دیگر برد. البته این مسئله در شرایطی لحاظ می‌شود که درون مخزن سیالی وجود نداشته باشد.

با‌توجه به همین مسئله وزن سبک و حمل‌و‌نقل آسان، می‌توانید تانکر آب را از جایی که خریده‌اید، جدا کرده و آن را به‌خوبی در مکانی که می‌خواهید نصب کنید. منظور از نصب آسان آن است که امکان وصل اتصالات مختلف به آن برایتان راحت خواهد بود. اینکه بخواهید در ابتدا قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم را در‌نظر بگیرید اهمیت زیادی دارد؛ چراکه این مسئله می‌تواند تا حد زیادی نشان‌دهنده کیفیت باشد. البته از آنجایی‌که این محصول دست دوم بوده و هر فرد نرخ را با‌توجه به نیاز خود تعیین می‌کند، نمی‌توان چندان به این موضوع اکتفا کرد.

اگر محصولی که از فرد یا مجموعه معتبری خریداری می‌کنید علاوه‌بر قیمت، از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد، می‌توانید از آن در شرایط جوی مختلفی بهره ببرید. در این زمینه، فرقی نمی‌کند که محیطی که آن را قرار داده‌اید رطوبتی باشد، یا آفتاب به آن بتابد؛ در هر صورت، همچون مدل فلزی دچار زنگ‌زدگی نشده و ماندگاری بالا‌تری خواهد داشت. به‌جز خرید تانکر آب پلاستیکی دست دوم، باید دقت کنید تا گارانتی هم داشته باشد که اگر دچار مشکل شد، از این گارانتی یا ضمانت بهره ببرید.

تانکرهای آب پلاستیکی سفیدرنگ

خصوصیات تهیه منبع آب پلاستیکی دست دوم

خصوصیات خرید منبع آب پلاستیکی دست دوم

بسیاری از این وسایل از همان ابتدا برای دست دوم‌بودن آماده می‌شوند. این آماده‌سازی به‌صورت ساخت پلاستیک‌ها در دما و فشار بالا انجام می‌شود. برای آنکه بتوان آن‌ها را به‌صورت یکپارچه و بدون تنش‌های پسماند تولید کرد، در روند ساخت از قالب‌گیری باز بهره می‌برند. قالب‌گیری باز به‌صورت چرخشی بوده و وقتی مواد داخل آن ریخته می‌شوند، فرآیند ذوب‌شدن آغاز می‌شود. برای آنکه این انتقال حرارت به‌خوبی انجام شود، افرادی که در این روند دخیل هستند، از ماده‌های پودری بهره می‌برند.

علاوه‌بر آنکه قیمت تانکر آب پلاستیکی دست دوم اهمیت زیادی در هنگام خرید دارد، اما باید به این مواد هم دقت زیادی داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بهترین تانکر آب پلاستیکی دست دوم را از کجا بخریم ؟

  1. فرهاد گفت:

    بله

  2. دکتر عبدالحمید پاپ زن گفت:

    سلام
    من ۸ تا تانکر پلاستیکی دست دوم دارم که میخوام بفروشم. خریدار هستید؟
    تهران، ۰۹۱۸۱۳۲۳۷۸۷ موسسه ارگانیک دکتر پاپ زن

    1. makhzan.plus گفت:

      بله خرید داریم

    2. محمد گفت:

      سلام
      بنده پنج عدد بشکه هزار لیتری دست دوم دارم
      که کفش پالت چوبیه
      آیا خریدار هستین؟
      اصفهان

      1. Shervin گفت:

        نیازمند تانکر ۲۰۰۰ لیتری ایستاده هستم

        1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

          سلام وقتتون بخیر باشه
          با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن و یا به صفحه مخزن آب ۲۰۰۰ عمودی مراجعه کنید

    3. عظیم گفت:

      بله

    4. بهزاد شهابی گفت:

      موجوده هنوز؟

      1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

        سلام وقتتون بخیر باشه
        با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن

    5. مینایی گفت:

      تانکر ایستاده پلی اتیلن دست دوم ۲۰۰۰ لیتری چنده

  3. محمد فرزین گفت:

    سلام من تانکر پلاستیکی آب دست دوم با کیفیت خوب ۳۰۰۰ لیتری لازم دارم اگر کسی داره با شماره ۰۹۰۲۸۴۲۶۹۹۰ تماس بگیره

    1. حسین بوالحسنی گفت:

      سلام قیمتتون را اعلام بفرمایید با شماره تماستون

  4. علی جعغری گفت:

    سلام من مخزن ۲۰هزارلیتری پلاستیکی دست دوم برای کشاورزی میخوام

    1. makhzan.plus گفت:

      سلام بله موجوده با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید.

      1. عظیم گفت:

        بله

  5. غلامرضا رفیعی گفت:

    بنده ی تنک آب ۴۰۰۰ لیتری دست دوم میخوام دارید قیمت چند؟

    1. makhzan.plus گفت:

      سلام بله موجوده با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید.

  6. محمد گفت:

    سلام
    بنده پنج عدد بشکه هزار لیتری دست دوم دارم
    که کفش پالت چوبیه
    آیا خریدار هستین؟
    اصفهان

  7. محمد گفت:

    سلام من تانکر دسته دوم تمیز برای. آب شرب میخوام موجودی دارین

    1. makhzan.plus گفت:

      سلام بله موجوده با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید.

  8. دکتر عبدالحمید پاپ زن گفت:

    سلام
    من در ماه ژانویه پیامی در این سایت داشته ام مبنی بر فروش ۸ عدد تانکر پلاستیکی دست دوم. خیلی وقت هست که من فروختم ولی هر روز تلفن دارم. میخواستم این پیام حذف بشه.

    1. makhzan.plus گفت:

      سلام ارادت چشم

  9. روح اله محسن زاده گفت:

    منبع آب هزار لیتری دست دوم تمیز برای آب شرب در رشت میخواستم، موجود دارین؟

  10. جلال الدین فضائلی گفت:

    سلام وقت بخیرمن تانکرآب ۱۵۰۰لیتری زیرپله میخوام موجوددارید ۰۹۳۸۲۱۱۹۱۵۴

  11. مجتبی رحیمی گفت:

    سلام من یه تانکر ۵۰۰۰ دست دوم ولی سالم برای آب شرب تو باغ میخوام البته ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ هم کارم رو راه میندازه،دارید؟

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      و یا میتوانید به صفحه مخزن آب پلی اتیلن مراجعه کنید تا تمام محصولات رو مشاهده کنید

  12. میثم گفت:

    سلام.تانکر آب ۲۰۰۰ لیتری دسته دوم میخوام

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن همچنین برای مشاهده قیمت مخزن آب پلی اتیلن میتوانید کلید کنید

    2. وحید گفت:

      یک عدد مخزن آب ۲۰۰۰ لیتری پلی اتیلن دارم برا فروش ۰۹۱۹۲۹۸۳۹۹۴

  13. فرهاد گفت:

    سلام تانکر هزار لیتری بدون شاسی و چرخ و جنس پلاستیکی کسی داره خریدارم گرگان و کردکوی هستم شماره تماس ۰۹۹۰۳۷۱۴۷۹۶

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      برای مشاهده محصول مورد نظر میتوانید به صفحه منبع آب پلی اتیلن مراجعه کنید که در کنار مشاهده قیمت مخزن آب پلی اتیلن انواع مختلف و ابعاد آن ها را مشاهده کنید

  14. علی گفت:

    سلام بنده یک مخزن سه لایه دست دوم ۳ هزار لیتری میخوام برای قطره ای کردن آبیاری باغچه.

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      و یا میتوانید به صفحه منبع آب پلی اتیلن مراجعه کنید تا تمام محصولات رو مشاهده کنید

  15. علی گفت:

    سلام بنده یک مخزن سه لایه دست دوم ۲یا ۳ هزار لیتری میخوام برای قطره ای کردن آبیاری باغچه. ۰۹۱۲۲۹۹۲۲۹۰

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      و یا میتوانید به صفحه مخزن آب پلی اتیلن مراجعه کنید تا تمام محصولات رو مشاهده کنید

  16. بهرام پورمیرزا گفت:

    سلام
    من یک منبع ذخیره آب ۲۰۰۰ لیتری کارکرده نیاز دارم
    در حد نو جهت آب شرب.حالت ایستاده
    ۰۹۱۲۶۳۰۳۶۵۱

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      و یا میتوانید به صفحه مخزن آب پلی اتیلن مراجعه کنید تا تمام محصولات رو مشاهده کنید

  17. hedayat Kashani گفت:

    سلام من برای آبیاری باغ خریدارم ممنون میشم قیمت و آدرس محلشو بفرستید

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام
      شما هم میتوانید با مشاهده صفحه مخزن آب پلی اتیلن محصولات ما را مشاهده کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس حاصل فرمایید

  18. سالار گفت:

    سلام من دو تا تانکر ۱۰۰۰لیتری دست دوم لازم داشتم آیا موجود دارین؟

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      بله منبع آب پلی اتیلن در حجم های مختلف موجود داریم

  19. علی احمدی فیروز گفت:

    سلام
    من یه تانکر دست دوم پلاستیکی۴ تا ۸هزار عمودی میخوام موجود دارید

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن

  20. وحید سروری گفت:

    با سلام و احترام
    یک عدد تانکر پلی اتیلن ۳۰۰۰لیتری افقی دارم که بدلیل فضای نامناسب قصد جابجایی آن با یک تانکر ۲۰۰۰لیتری عمودی را دارم لطفاً با شماره ۰۹۱۲۳۴۶۷۱۲۰ تماس حاصل فرمایید.

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام و درود
      با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا در صورت امکان با مخزن آب ۲۰۰۰ عمودی اگر مورد تایید شد تعویض نمایند

  21. ساسان گفت:

    درود تانکر پلاستیکی ۱۰۰۰ لیتری دست دوم لازم دارم برای آب شرب نیست برای کار هستش ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      و یا میتوانید به صفحه مخزن آب پلی اتیلن مراجعه کنید تا تمام محصولات رو مشاهده کنید

  22. مصطفی گفت:

    سلام من یک منبع آب پلاستیکی پنج هزار لیتری دست دوم جنس خوب نیاز دارم که فقط برای نگهداری آب ازش استفاده شده باشه نه مایعات دیگه ۰۹۳۳۸۹۵۶۵۱۴

    1. maryam.mohseni23@gmail.com گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه. شما میتوانید محصولات مشابه را در صفحه تانکر آب پلاستیکی مشاهده کنید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. همچنین برای دریافت مشاوره و خرید بهتر میتوانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۳۸۳۲ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *