مقالات

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان به حجم و کیفیت مخزن بستگی دارد. هر چه کیفیت و ابعاد منبع آب پلی اتیلن بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. مخازن پلی اتیلن برای نگهداری آب شرب و سایر مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتوجه‌به کاهش بارش باران، استان اصفهان با کمبود آب مواجه است؛ ازاین‌رو، شهروندان با مشکل قطعی و کم فشاری آب روبه­رو هستند. با خرید مخزن پلی اتیلن می‌توان آب را ذخیره‌سازی کرد تا هنگام قطعی آب بتوان از ذخایر آب موجود در آن بهره برد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد ویژگی‌‌ها و فواید این محصول ارائه خواهیم داد.

مدل های مختلف مخازن آب در اصفهان

مخزن آب پلی اتیلن در اصفهان

مخزن آب پلی اتیلن که با نام تانکر آب پلاستیکی شناخته می‌شود، از استحکام بالایی برخوردار است. کاربرد گسترده‌ای در صنایع گوناگون بر عهده دارد. این محصول به علت ویژگی خاص خود مثل عدم تغییر بو و مزه آب برای نگهداری آب شرب توصیه می‌شود. از آنجایی‌که مواد اولیه این محصول از گرید خوراکی تولید­شده برای نگهداری مواد خوراکی گزینه‌ای مناسب هستند. مخزن پلی اتیلن اصفهان کاربردهای گوناگونی در مصارف مختلف مثل صنایع غذایی، دامپروری، داروسازی و نگهداری مواد شیمیایی، مواد قلیایی، مواد اسیدی و سایر مواد خورنده را بر عهده دارد.

ویژگی‌های مخازن پلی اتیلن

علاوه بر مناسب‌بودن قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان، این مخازن از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند که موارد زیر را دربر می‌گیرد:

  • ضدزنگ
  • وزن سبک و جابه‌جایی راحت
  • تولیدشده در انواع حجم‌ها و رنگ‌های مختلف
  • بهداشتی
  • ساختار یک‌پارچه
  • عایق دما
  • مقاوم در برابر مواد قلیایی و اسیدی
  • چندلایه بودن مخزن
  • استحکام بالا
  • مقاومت در برابر اشعه UV و جلوگیری از جلبک بستن
  • دارای مجوزهای ملی و بین‌المللی
  • دارای نشان استاندارد
  • نصب آسان

مخزن های مختلف در قیمت های مختلف در اصفهان

انواع مخازن آب در اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان مناسب با نوع مخزن متغیر است برای خرید مخازن چندلایه به علت استحکام بیشتر، هزینه بالاتری باید پرداخت کنید. از انواع مخازن آب در اصفهان عبارتند از:

·       مخازن افقی

نصب مخازن افقی به‌صورت خوابیده و بر روی پایه‌های پلی اتیلنی صورت می‌گیرد. این مخازن در انواع تک‌لایه و سه‌لایه تا چندلایه بسته به سفارش مشتری تولید می‌شوند. حجم این مخازن از ۷۰ لیتر تا ۵۰۰۰ لیتر خریداری هستند. کاربرد اصلی مخزن آب ۳۰۰۰ افقی در ذخیره‌سازی آب شرب ساختمان‌ها است که بر روی پشت‌بام‌ها نصب می‌شود. مخزن افقی به علت داشتن پایه‌های پلی اتیلنی به نسبت مخزن عمودی وزن بیشتری دارد.

·       مخازن عمودی

مخازن عمودی یا ایستاده در حجم‌های ۱۰۰ لیتر تا ۲۰۰۰۰ لیتر تولید می‌شوند که دارای انواع مختلف تک‌لایه و سه‌لایه هستند. از نمونه پرفروش این نوع مخزن می‌توان به مخزن آب ۶۰۰۰ عمودی اشاره کرد.

·       مخازن کتابی یا مکعبی

مخازن کتابی یا مکعبی طوری طراحی شده‌اند که برای فضاهای کوچک و کم‌حجم قابل استفاده باشند. مخازن اتیلن کتابی با حجم‌های ۲۳۰ لیتر، ۸۰۰ لیتر، ۱۰۰۰ لیتر و ۲۰۰۰ لیتر تولید و توزیع می‌شوند.

·       مخازن زیر پله‌ای

مخازن زیر پله‌ای در حجم ۵۰۰ لیتر و ۱۰۰۰ لیتر بازار وجود دارند. طراحی مخزن زیر پله‌ای به‌گونه‌ای صورت‌گرفته است که در فضاهای خالی زیر پله‌ای ساختمان‌ها قابل نصب باشد. درون مخازن زیر پله‌ای برای حل مشکل تغییر شکل مخزن هنگام آبگیری، تقویت‌کننده‌هایی قرار داده شده است.

·       مخازن قیفی

انتهای مخازن قیفی یا مخازن مخروطی به شکل قیفی طراحی شده است که امکان تخلیه مایعات را به­طور کامل فراهم می‌کند. مخازن مخروطی در حجم‌های ۲۰۰ لیتر، ۵۰۰ لیتر، ۱۰۰۰ لیتر، ۱۵۰۰ لیتر، ۲۰۰۰ لیتر و ۱۰۰۰۰ لیتر تولید می‌شوند. مخزن قیفی در انواع تک‌لایه و ۳ ‌لایه قابل سفارش است. این مخازن با نام مخازن زوک هم شناخته می‌شوند.

راهنمای خرید و نصب مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

هنگام خرید و نصب مخزن آب پلی اتیلن اصفهان باید یک سری نکات را رعایت کنید. راهنمای خرید این محصول عبارتند از:

  • قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان: قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان به کیفیت مواد ساختاری آن بستگی دارد. نمونه‌های بی‌کیفیت مخزن آب پلی اتیلن قیمت پایین‌تری دارند و فاقد نشان استاندارد و مجوزهای بهداشتی هستند. برای خریداری مخازن پلی‌اتیلن از طریق تولیدکنندگان معتبر و باسابقه اقدام کنید. اگر قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان از نمونه موجود در بازار پایین‌تر بود، این امکان وجود دارد که محصول موردنظر تقلبی باشد.
  • خرید مخزن سه‌لایه: هنگام خرید مخزن آب پلی اتیلن اصفهان باید توجه داشته باشید که تانکر خریداری شده آنتی‌باکتریال و ضد جلبک باشد. مخازن ۳ لایه به علت مقاومت در برابر اشعه UV خورشید، از جلبک بستن مخزن آب جلوگیری می‌کنند. اگر قصد شما ذخیره‌سازی آب است، هنگام خرید به کیفیت و ۳ لایه بودن آن دقت کنید.
  • سطح صاف و همواره محل نصب: سطحی که مخزن آب را روی آن قرار می‌گیرد باید صاف و هموار باشد. مورد مهم دیگر، نگذاشتن آجر و بلوک زیر مخزن است.
  • استفاده از کمربند فلزی: برای نصب مخزن پلی اتیلن اصفهان از پایه‌های فلزی برای محکم­کردن مخزن استفاده کنید. این پایه‌های فلزی از دفرمه­شدن منبع آب جلوگیری می‌کنند.

انواع مخزن آب در اصفهان

جمع بندی

برای خرید مخزن آب پلی اتیلن اصفهان تانکری را خریداری کنید که از پلی اتیلن ۳۸۴۰ پتروشیمی تبریز تولید شده باشد. برای بهره‌مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش مخزن آب پلی اتیلن، به­طور مستقیم از نمایندگی‌های فروش این محصول را سفارش دهید. قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان به نسبت سایر نمونه‌های فلزی ارزان‌تر است و با یک‌بار خرید تانکر پلاستیکی، می‌توانید سال‌های طولانی از آن استفاده کنید.

منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *